ALL BLACK

Hey alla glada! Idag är jag glad riktigt glad. Vet inte riktigt varför men ibland vaknar man bara upp med ett leende på läpparna. Kanske det beror på att det är fint väder. Kanske för att sommarlovet börjar närma sig. Det kan bero på att jag ska på middag hos mina barndomsvänner ikväll eller för att jag hade så jäkla kul igår kväll. Visst fan är jag bakis, men när livet är så bra då bryr man sig inte.
Bilder från gårdagen kommer upp så fort ett album ploppar upp få fb, tills dess får ni njuta av Columbines dösnygga outfit. Fan (rent ut sagt) vad helsvarta outfits är underskattade!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det är jag :) tack du !! :)

2010-05-30 @ 20:38:23
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0