VÄSKA OCH VALBORG

Jag dör så snygg min "bag-to-be" är. Nästan så snygg att jag skulle kunna gifta mig med den. Jag har nu fått klara besked om att den kommer finnas i min famn senast natten mellan den 7e och 8e maj. I'm loooooonging!

Idag är en mycket underbar dag. Jag har snart bokat biljetter till Lady Gaga i Malmö, skrivit nästan alla nationella prov, fixat allt som behöver fixas till morgondagen då det är Valborg. Dagen då hela Lund samlas i stadsparken och har det asnice!! Nu ska jag bestämma what to wear tomorrow. Tycker det är så jobbigt att veta om man ska köra på shorts eller byxor. Hmm, även om det regnar kommer säkert alla lundensiskor springa runt i små avklippta Levis-shorts till ett par gummistövlar. Men nej, shorts tänker jag nog inte ha på ett tag, mina ben är för tillfället alldeles för bleka...
Ha en trevlig valborg allesammans! Jag ska försöka ta lite bilder, det lovar jag!
förresten bilden kommer från elin klings blogg, men det förstod ni nog alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0