SMILE



I och med att jag inte inte är en av de lyckligt lottade som belönats med gåvan att hålla koll på saker och ting så har det dessvärre inte blivit någon dagens på ett tag nu. Orsaken till det är, inte helt otippat, att kameran varit borta. Men idag hade vår städerska tydligen lyckats hitta den, vilket jag är evigt tacksam för. Så imorgon ska det bannemej bli en dagens. Men sålänge bjuder jag på en bild som jag sparat här på min mammas dator för väldigt längesedan. Otroligt snygg är den iallafall. Funderar lite på att göra om en av alla mina kavajer så den blir snarlik. Vad tror ni om det ?

Photo, Anywho

Kommentarer
Postat av: Vic

Sv: Tackar så hemskt mycket för det! Haha, hört det förut :) Tycker dock inte vi är speciellt lika

2010-04-07 @ 17:26:51
URL: http://victoriatornegren.blogg.se/
Postat av: cecilia

looking forward to see that!

2010-04-07 @ 18:48:04
URL: http://www.stockholmandsouth.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0