SJUKLING

Idag ser jag ut såhär. Sjukare än någonsin var jag tvungen att stiga upp i gryningen för att åka med min pappa i taxin in till Lund. Eftersom min hals inte tillåter mig att prata och då min feber ligger på 39 grader måste jag vara hemma från skolan idag. Ingenting jag själv vill men eftersom jag envisats att gå till skolan mån/tis och jag bara blivit sjukare, måste jag ligga hemma idag. Lite skönt är det ändå för nu ska jag äta frukost (smoothie) och chilla i sängen med datorn och Glamourama, fint att jag blivit hooked vid den serien NU, alltid sist.

Ridbyxor - old school, skor - Nilson, kofta - H&M, linne - Zara
Kom på att jag måste vara i skolan till klockan halv 3, nationellt i tyska, aaaah önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0