EFFORTLESS

Jag vill också se så chic och "hej jag slängde bara på mig dessa kläderna imorse" -ut. Jag kan säga att jag är riktigt svag för den stilen. Hon har liksom bara hoppat ur sängen, dragit borsten genom håret, tagit pojkvännens t-shirt, valt ett par gamla jeans. Sen toppar hon av outfiten med ett par feta boots och en grymt snygg väska. Jag har en sak att säga: less IS more!
Imorgon bär det av till den vackra huvudstaden och jag är i full gång med att packa, här ska det shoppas! Jag har hört att H&M Trend avdelningen är fab. Vi får hoppas på att detta inte bara är rykten. Hursomhelst, jag bloggar inte när jag är borta, men när jag kommer hem kommer en massa nice bilder läggas upp. LATERO!

Kommentarer
Postat av: juulea

RÖÖÖSTA PÅ MIN BIKINI OCH HA CHANSEN ATT VINNA ETT PRESSENTKORT PÅ

JC PÅ 800kr

2010-03-29 @ 21:44:47
URL: http://laadiva.blogg.se/
Postat av: Julia

Hejhej, hoppas du har en fin kväll.

Jag vill bara störa genom att fråga om du har en riktigt bra sportifylista så får du gärna länka den!

Behöver lite musik till pluggandet, ha det super!

puss

2010-03-29 @ 22:10:06
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0