DAGEN I BILDER

Det här gled jag runt i idag. Eftersom skolan tar så på krafterna blir outfitsen sjukt simpla och jag går efter bekvämlighet, inte ok. Snart lägger sig dock stressen och då ska jag börja klä mig obekvämt och snyggt igen, lovar!
Blus från Hunky Dory, jeans från Gina, skor Converse, favvoarmband från Marc Jacobs och kofta från Hilfiger...
Jag vet att du egentligen ville köpa det där diademet, haha.
1. Skola med historia och tyska.
2. Ragga på stan med Afnan.
3. Fika med Josefina.
Dagen inleddes med skola, historia och första världskriget (mycket intressant). Efter skolan träffade jag Affie då Clara hade blivit sjuk (krya). Vi raggade runt på stan, hahah. Vi har alltid så kul! Därefter träffade jag finaste Josefina, vi gled mest runt i Lund C för att sedan inse vår hunger och då slå oss ned på CB. En trevlig dag med andra ord. Nu väntar läxorna! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Afniee

Elak tjej

2010-03-08 @ 09:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0