A GIRL CAN DREAM

Jag har funderat ett tag nu över vad jag ska ha på mig på valborg. Efter som denna "högtid" firas som bäst i Lund är det såklart här jag ska vara, frågan är bara i vilka kläder jag ska trilla runt i. Från början var jag sjukt sugen på en klänning från Garden Collection, men jag fick tyvärr inte tag på någon och vid närmare eftertanke är jag faktiskt ganska glad över det. Man har blivit så "exposed" för dem klänningarna så länge nu att jag nästan tröttnat lite på mönstet, eller hmmm, det kanske bara är som jag intalar mig själv eftersom jag aldrig kommer att äga en. Hur som helst ska jag fortsätta mitt letande efter den perfekta sommarklänningen, gärna en maxi-klänning. Plaggen/accessoarerna på bilden ovan är ju drömmen!
Klänning- DVF (PERFEKTION), skor - Michael Kors (har faktiskt ett liknande par från MK), väska - Givenchy (drömmen!), ring - Roberto Cavalli, brillor - Ray ban's Clubmasters (ska inhandlas i Sthlm, är lite trött på mina Wayfarers)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0