MAKING PLANS

Eftersom jag glömt bort var jag lagt min älskade kamera blir bloggandet lite sisådär just nu, ska ta itu med letandet ikväll. Idag bokades Barcelona i juli, Moskva i augusti (fett!). Jag har även pratat med paps om Båstad! Awesome! På torsdag bär det av till den blekingska skärgården där jag ska, med sällskap i form av lite kompisar, spendera Midsommar. Jag lär med andra ord inte blogga alls då. Lovar dock att ta igen det sen! Imorgon blir det fullt ös med jobb och liknande vilket innebär = dålig uppdatering, sorry! Nu ska jag fika med Josefina och Afnan, behöver en iste i den här hettan.

Kommentarer
Postat av: Anonym

båstad e underbart !

2010-06-23 @ 10:04:32
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: emma säger

sv. ja, den är bra. har ju inte läst klart den än.. men än så länge: goood and spännande :)

2010-06-23 @ 21:53:31
URL: http://emmmmmis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0