CAROLINA GYNNING

En sånt här konstverk (!) SKA hänga i mitt Penthouse på Upper East side där jag SKA bo innan jag är 35 helst 30 (Man måste ha mål i livet, det är key och vaddå jag har ju faktiskt 17 år på mig).

JAG ÄR FRUKTANSVÄRT imponerad av Carolina Gynning och allt hon åstadkommit. Hon har varit min idol sen mina tidiga fjortisår och jag kan inte hjälpa det, men jag älskar den kvinnan! Hon är, om någon, en kvinnlig förebild. Det är hon och Lady Gaga. Inget offerspel här inte, nej, Carolina visar vem som styr och ställer. Sånt gillar jag! Vidare är jag ju även en sucker för Björn Randelid! Den här bilden är alltså lite speciell för mig, två av mina absoluta favoriter i samma bild. NU skolan!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0