RANDOM

Jag har verkligen pluggat hela dagen. Literally suttit framför datorn och skrivit på min hemtenta hela dagen. Nu känner jag mig så trött att jag knappt vet vad jag heter. Just nu sitter jag med en rykandes kopp te med smaken lakrits/fläder (det är jättegott, lovar!) i handen och slöläser bloggar. Jag orkar inte att alla (läs Linn Herbertsson) ser så überfräscha ut medan jag sitter i en ful hood-tröja och längtar efter att få ta en dusch och sedan stupa i säng.
Anledningen till bilden ovan är att jag helt enkelt vill ha långt hår. Och det är nu, fasen, sommaren närmar sig och inte syns det någon märkbar skillnad på mitt hår. Jag börjar undra om jag ens kan få långt hår, kanske är det den abnorma mängden te jag dricker som saktar ner processen, vem vet?!

Kommentarer
Postat av: Linn

Alltid lika kul att googla sig själv, tack för komplimangen :)

2011-05-27 @ 15:42:23
URL: http://linnherbertsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0