SHOPPING



Ni får ursäkta de jäkligt dåliga bilderna, men jag har inte riktigt lär mig how to worka självutlösaren på ett bra sätt. Idag träffade jag Els, vi fikad, trevligt som vanligt. Fångade tyvärr ingen bild på snyggingen eftersom jag glömde minneskortet hemma, tummen upp! Därefter gick vi in på H&M och det var där jag haffade denna svarta maxiklänning (ja jag vet, en till!). Men sanningen är den att denna faktiskt inte ser exakt likadan ut som min andra från Urban Outfitters. Haffade även ett par byxor. De kommer nog ingå i morgondagens outfit så håll utkit!

På bilden har jag vita Converse, svart maxiklänning från H&M (ny!), kofta från Filippa K och min nya bebis. Vi hörs imorgon, studierna väntar, suck...

Kommentarer
Postat av: ANNIE

men thaank you :D det lutar fan åt rajtantajtan alltså!



supergillar den h&m's maxiklänningar, men dom verkar vara slut all over the place. vart har du lyckats haffa din? skitnajs ju!

2010-05-11 @ 09:13:35
URL: http://HTTP://ANNIEMELLSTROM.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0