LEATHER PANTS

Alltså jag är verkligen på jakt efter de perfekta skinnbyxorna! Än så länge har jag inte funnit några som fallit mig helt i smaken. Antingen är de ditten eller så är de datten, utan bakfickor eller med en söm i sidan. Inga verkar passa min kräsna smak.
Det känns lite ovant att hänvisa till Blondinbella i en modeblogg... vet inte riktigt varför. Kling ligger ju ofta snäppet högre upp på min lista (Dock har BB börjat klä sig mycket snyggare på senare tid). Hennes skinnbyxor är hur som helst sjukt snygga, dem eller liknande vill jag ha. När jag och Claris besöker huvudstaden på påsklovet är det definitivt skinnbyxor som prioriteras, that's for sure.
Blondinbella och hennes läderbraxor, någon som vet var hon köpt dem?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0