FREITAG

Idag är det fredag vilket är nice. Idag har jag gått i skolan, slingat mig hos frisören, fikat med Clara, träffat William och Maria som hastigast, köpt lite diverse olika skönhetsattiraljer samt gått på bio och sett Farsan med Claris. Farsan var för övrigt en ganska mysig, typisk svensk film. Synd bara att jag inte förstod 75% av det som sades. Kolla in den och ni kommer att förstå vad jag menar! Inhandlade bland annat ett turkost nagellack, score. Som jag har letat efter ett sådant. Det kommer att bli jättefräscht till sommaren.
Den enda bilden från idag är på Clara.

Kommentarer
Postat av: Clara

hahaha muntergök clara...........

2010-03-06 @ 15:53:58
Postat av: Josefine

haha! du får ringa mig i morgon tycker jag.

2010-03-07 @ 02:00:59
URL: http://sequinstain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0