HON KOMMER FRÅN FRÄMMANDE VIDDER

Är precis hemkommen från ännu en mycket trevlig och lyckad kväll. Det började med att jag trampade hem (på min nylagade cykel, lycka) till Hanna. Vi började med ett glas rosé på finingens balkong. Därefter gick vi ut på en promenad som slutade på Myntha, för andra dagen i rad. Där fyllde vi på med lite mer vin. Nu ska jag banne mig dra duntäcket över huvudet för imorgon ska jag till IKEA med min farmor, haha...
Hanna är ändå ganska söt som tolvåring... Obviously
...Och jag kör posar-med-vinet-sosse-blicken! Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

USA blir det för min del :). Ha så kul med farmiii.

2010-07-02 @ 06:54:08
URL: http://konichiwakanye.blogg.se/
Postat av: storasyster

GE TILLBAKA MIN TRÖJA NU

2010-07-04 @ 19:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0