1000 VUXENPOÄNG

Hahahahah jag skrattar lite (läs mycket) åt mig själv när jag skriver detta inlägg ska ni veta. Träffade Hanna idag för en liten runda på stan. Väl inne på H&M slog det mig att jag verkligen behöver strumpor, alltså riktiga strumpor inte sådana låtsas i nylon som jag annars använder. Mammas röst ekade i huvuder "Josefine, varför har du aldrig några strumpor???". Jag tog mig samman och köpte paren nedan... Det fanns svarta, vita osv men nej, jag köper såklart de mest färgglada som dessutom har ett broderat ankare på sig. Tycker ändå att de är ganska söta. Typ. Köpte även ett par beiga sommarbyxor, de får ni nog se på bild när jag använder dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0