WANG+TOPSHOP+WEEKDAY

JAG SÄGER då bara mums. Jag vill helt klart ha ett par leopard-mönstrade kilklackisar i min vårgarderob. Sen vilka det blir vet jag inte ännu. Det kan enbart tiden utvisa. Kanske Wangs? De kommer från hans S/S 10 kollektion och matchas bäst med ett par knähöga grå strumpor och snyggt skräddade shorts. Annars tycker jag även att Topshop gjort ett bra jobb med sina. Det är nästan så att jag är mest förtjust i dem, lite mer användbara än Wangs. Om det dock är så att det svider lite i plånboken kan man ju satsa på Weekdays tappning av leopardklackarna. Undrar bara vad de kommer att kosta och när de kommer ut i butik? Någon som vet?
mums
Wang till vänster, Topshop till höger och undertill Weekday
Bilder: emsedge, style

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0