STRESS

FÖRLÅT för den extremt dåliga uppdateringen, men jag har helt enkelt inte hunnit med. Ibland känns det som om ens liv springer iväg från en och man måste kämpa för att hinna ifatt. PRECIS så känns det i alla fall för mig just nu, och då fler inlämningar än vad som kan räknas på händerna ska in innan sportlovet kan man förstå min stress. Nu ska jag hur som helst fortsätta med Sveriges stormaktstid och sedan städa i garderoben och klädstället... Det är lite för stökigt för min smak just nu!
Har lovat mig själv att uppdatera en gång till innan jag lägger mig inatt! Hörs snart!
moi
Leggings - H&M, skinnjacka - Vero Moda, Halsduk (Elisabeths) - Zara, Väska - Michael Kors

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0