STOCKHOLM FASHION WEEK


Min kompis somnade under tiden som jag var iväg och sminkade av mig. Så nu sitter jag här, ensam, med min dator och lyssnar på "A lonely September". I och med att jag inte alls känner att jag vill sova än så kollar jag genom alla möjliga mappar och filer jag hittar på dator. Där hittade jag bland annat dessa bilder från förra sommarens Stockholm Fashion Week. Tyvärr kommer jag inte ihåg var dessa bilder kommer ifrån. Jag vet dock att tjejen på den högra nedre bilden är klädd i Minimarket och bilden hittade jag på hennes blogg, som jag däremot glömt adressen till, jag beklagar!

Kommentarer
Postat av: Josefine

HAHA, jag pallar inte hur aktiva vi är. gillar av vi bloggar mitt i natten... och att jag i detta ögonblick faktiskt sitter och skriver en uppsats ( liksom va?) puss på dig bettan och vi måste ses snart och fixa med bild etc etc.



btw, jag diggar ditt dagens tips inlägg! GUTE NACHT!

2010-01-24 @ 03:31:15
URL: http://sequinstain.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

HAHAHAA! ja exakt samma här. Vavava? varför skriver du uppsats? Själv sitter och förbereder en himla massa inlägg, som inte kan postas eftersom min dator fått damp och vägrar lägga upp bilder. Jaa du det tycker jag verkligen att vi ska, när har du tid ? Pusss sweetie!

2010-01-24 @ 03:41:43
URL: http://sequinstain.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har nog tid i veckan? det beror lite på hur mkt jag hinner plugga osv. Jag har nämligen sjukt mkt att göra de kommande veckorna...Annars är jag fri till helgen? hur ser det ut för dig? ajajja då! jag skulle också vilja skriva men jag måste skriva klart och skicka in denna uppsatsen inatt... sjuuuuukt bull (den skulle egentligen varit inne klockan tolv, hehe) puss!!

2010-01-24 @ 03:57:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0