SAIL AWAY WITH ME

Detta inlägg har legat förberett nu under vad jag anser en på tok för lång tid. Detta till största del på grund av att min dator har blivit galen och inte gått med på att ladda upp de bilder jag hade tänkt lägga upp. Men nu har min ilska smält och jag laddar helt enkelt upp någon annan snygg bild, som för övrigt inte helt överrenstämmer med hur jag tänker mig den. Men Hanneli är så oförskämt snygg så jag laddar upp den ändå. Men nu till sak!
Jag är för tillfället på jakt efter en basker i seglarstuk. Det var inte specillt länge sedan jag stod inne på Weekday och övervägde att inhandla en, som för övrigt var fantastiskt fin. Men självklart slutade det hela med att jag hängde tillbaka den på sin krok och gick därifrån. Och bara ett par månader tidigare stod jag framför en spegel inne på La Fayette och skrattade åt synen av mig själv i en "Emil-mössa". Men nu har jag helt ändrat åsikt och vill ha en trots allt. Så otroligt typiskt mig. För att läka mina sår funderar jag på att ta en sväng in till Malmö nu i veckan och kika in i bland annat några mysiga second hand butiker, chansen är trots allt stor att jag finner vad jag söker där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0