ÖNSKEOUTFIT

SYND ATT man aldrig hinner ta sig tiden att göra det man vill, dvs blogga, läsa andras bloggar, läsa om nya trender to mention a few. Jag har alltid haft en rutin som innebar att besöka cirka tjugo (galet jag vet) bloggar som jag "veteranläser" men i dessa tider har jag knappt tid att läsa en, ännu mindre skriva här. Jag slängde i alla fall slarvigt ihop en önskeoutfit och ska förmodligen ut och shoppa till helgen. Det kittlar i fingrarna så sugen jag är på nya vårkläder, som förhoppningsvis packats upp i mina favoritbutiker. Till helgen ska jag även försöka ta lite dagensbilder. Vi får hoppas att läxorna lättar snarast. Hörs snart!
snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0