MINIMARKET

MINIMARKETS vår/sommarkollektion tycker jag är riktigt häftig! Det är en vild blandning av dragkedjor, stora axlar och markerade midjor. Den är även grymt färgglad och går i färgerna korall, kornblått (favoritfärg jajamänsan), korallrosa och mint. Mycket pasteller alltså! Personerna bakom kollektionen och märket är systrarna Elvestedt, som enligt mig gjort ett hejdundrandes bra jobb!
Jag är riktigt sugen på kilklackisarna (såklart) och de runda solisarna, även om jag älskar mina wayfarers!
minimarket
Kika in strax för då kommer ett liknande inlägg fast om favvo-märket ACNE! C YA!

Kommentarer
Postat av: CISSI ♥

Grymt snyggt! ♥

2010-01-24 @ 05:36:54
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0