MIN FINA VÄN

DET HÄR inlägget dedikerar jag till min fina vän Josefina som jag tog en liten fika med idag.

Hon hade ett par väldigt fina örhängen från Gucci på sig som jag tyvärr helt glömde fotografera, men fina var de i alla fall. Vidare var hon väldigt fräscht sminkad med ett orange läppstift från YSL, pretty oh so pretty! (Det syns dock inte så bra på bilden eftersom hon precis ätit).



Nu är jag lite hajpad på kaffe och ska så småningom ner till simhallen och köra några längder. Talk to you guys later!




Kommentarer
Postat av: kristina

ha! gud va sjukt. Om hon färgat håret mörkbrunt och haft mer smink hade hon sett ut som megan fox

2010-03-26 @ 12:35:55
URL: http://myrevolver.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0