THE GARDEN COLLECTION

EN AV vårens trender är helt klart blommigt, stor som små. Att det därför kommer köas till H&Ms Garden Collection är väl en självklarhet. Kollektionen innehåller allt från färglada, blommiga löst sittande klänningar till de lite tajtare och enfärgade. Plaggen består helt och hållet av återvunna och ekologiska material.

Hur som helst är jag helt förälskad och får redan upp bilder i huvudet om bruna ben, solblekt hår, fräknar och beiga klackar till klänningen nedan. Den skulle jag definitivt kunna köa en hel dag för, och tro mig, det kommer jag att göra.


hm


Hela kampanjen modellas av skönheten Natasha Poly. Personligen tycker jag det är ett bra val av modell. Hela stylingen och bilderna porträtterar verkligen det trädgårdsromantiska som H&M vill få fram.


H&M beskrivning av kollektionen: romantisk, exotisk, glamourös och abstrakt; vårens blommiga mönster tillför en injektion av kreativitet och kärlek till din garderob! Kollektionen är 100% inspierad utav trädgården, trädgårdsromantiken, landskap och -70 talets hippie/chic flower-power!


Kolla in fler bilder på: http://www.hmthegardencollection.com

Kollektionen släpps den 25 mars!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0