EEEEEEEEEEEEMIL!

OKEJ det här är lite ironiskt för att jag märkte nyss att min kära bloggpartner Elisabeth har ett nästan identiskt inlägg som jag, men det är sånt som man får tåla om man tycker samma grejor är snygga.
Hur som helst är jag också på jakt efter denna "seglar-keps". Jag köpte faktiskt en på Weekday för kanske en månad sedan, men lämnade tillbaka den samma dag. Varför kan man undra? Och helt ärligt vet jag inte? Bara riktigt irriterade att jag gjorde det, framför allt eftersom den bara kostade mig 150kronor. Nu ska jag i alla fall hålla utkik efter denna "Emil-mössa", som vi får hoppas många affärer beställer in i vår! Helst av allt Weekday, då jag fortfarande har kvar presentkortet på keppan som jag, som sagt, ironiskt nog returnerade!
keps
Klingan i den snygga kepsen, som hon köpt på hattbaren.
Photo: Stylebykling.tv4.se (men den adressen har nog de flesta fashion-geeks redan bokmärkat på sina datorer).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0