ÅNGEST

OKEJ, just nu är jag ganska så irriterad på min kamera... Jag hade tänkt, som jag lovade igår, lägga upp en dagensbild idag. Mycket eftersom jag faktiskt för första gången kände mig bekväm i en hel-denim-outfit. Både byxor och skjorta, I like! Dock var min kamera inte lika övertygad och bilden som jag hade önskat lägga upp valde att raderas. Nedrans, jag har i alla fall gett mig tusan på att försöka igen så fort natt blir dag.

Istället får ni en gammal och lite småtråkig bild på moi! HÖRS IMORGON!



ha-ha

Undra vad det är jag ser på golvet/marken som är så in i bomben intressant?

Man ser inte så bra vad jag har på mig men jag kör på iaf:
Bild 1: Jeans - H&M, skärp - Mulberry, glansigt linne - H&M trend, armband - Marc Jacobs, Kofta - Tommy Hilfiger.
Bild 2: Dunjacka - Moncler, Knähöga stövlar - Bianco, väska - Michael Kors.
Men dessa plagg kommer ni att få se ganska ofta ffa väskan och jackan (och då på närmare håll).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0