DANGEROUS

Han insett att Seconds är mer eller mindre livsfarligt för mig. Igår fick jag hem ett par shorts och en väska samt att jag mötte upp en tjej i Malmö för att köpa en trenchcoat. Jag är dock sjukligt nöjd med alla köp. Inget av dem har gått på mer än 200kr och allt är i väldigt bra skick. Kan slänga upp bilder på det sedan. Men för att lite väga upp alla utgifter som denna farliga hemsida ger mig så har jag idag samlat ihop hur mycket kläder som helst som jag ska tänker sälja där. Nu gäller det bara att jag ska orka ta mig tid att fotografera och göra i ordning alltihop.

Förresten så var det ju Ellegala igår kväll. Vilket bjuder på en himla massa inspiration. Här kommer ett par bilder därifrån, kommer fler lite senare.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0