ACNE



Jag insåg för ett tag sedan att jag är i stort behov av svarta kostymbyxor. Eller rättare sagt - 2 veckor efter att jag slängt mitt enda par, till stor del på grund av att jag kände att jag inte ville ha sådana längre. Men jo, det hela slutade ju såklart med att jag helt ändrade åsikt och nu skulle kunna döda för att par motsvarande. Denna incident skedde dock i mitten av december, men med mitt Sengångartempo i kombination med att jag just nu läser helvetes-året på helvetets-programmet så har jag inte kommit någonstans när det gäller lösandet av mitt problem.
De ljuva skapelserna på bilderna ovan kommer ifrån Acne. Och jag håller alla mina tummar för att de ska finnas kvar när jag har tid att köpa dem.
Photo: Linngustafsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0