ACNE FOR PRESIDENT

JAG TÄNKTE bara, som lovat, ge er en liten heads up om vad som komma skall, och vilka ACNE-plagg som vi får gå och klämma och känna på i butikerna i vår.
Man kan nog inte annat än att säga mums om favoritmärkets vår- och sommarkollektion. Plaggen går i färgerna lila, lavendel och funschia. Materialen sägs vara löst silke och skrynkliga batikmönstade material. Detta bryts av med skinny jeans och fransjackor.
Kommer ni ihåg mitt tidigare inlägg om lappade jeans? Till ACNEs vårkollektion har man samarbetat med den brittiske juveleraren Husam El Odeh, som man låtit smycka jeansen med silverplattor på knän, armbågar och bakfickor. Snyggt må jag säga!


Nej nu är klockan faktiskt fem och jag måste sova...CIAO!

Kommentarer
Postat av: CISSI ♥

AWESOME! ♥

2010-01-24 @ 05:37:07
URL: http://ceciliaeklund.blogg.se/
Postat av: josefine

helt klart, alltid lika awsome!!!

2010-01-24 @ 12:38:42
URL: http://sequinstain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0