FRÖKEN SVÅR

Jaha då får ni dagen som gått i lite bilder. Dagen inleddes med råplugg till matteprovet jag hade i eftermiddags, det gick ok. Det var ett alldeles för stort prov på för kort tid, men nog om det... jag kan snacka om vad som är fel på Agardh i en timme. Någon gång i framtiden kommer ni definitivt få ta del av mina frustrationer, men icke idag. Idag ska jag vara positiv, det bestämde jag mig för imorse. Efter "provet" (snarare en halv mattebok) fikade jag med Clara! Vi diskuterade som vanligt allt mellan himmel och jord. Dock fastnade jag för snacket om Elitklasser. Det är klart sådana ska finnas! Clara, vi är helt eniga på den punkten. Konstigt att det bästa jag vet är att snacka politik, sen om det är med någon som håller med eller inte spelar absolut igen roll...
Bilden ovan är på Clara, the world's greatest. Hon har på sig Thomas Sabo-armbandet som hon fick av mig i födelsedagspresent. Alltid lika kul när man ser det hängandes på hennes arm.

Kostymbyxor - Lindex
Tshirt - H&M
Jacka och sjal - Zara
Skor - Nilsson
Nu ska jag hugga in i läxor...(inget nytt där)

Kommentarer
Postat av: B E T T Y - Beroendeframkallande

SV: heheh visst vare de! :D

Och sjukt billiga också:)

2010-02-16 @ 19:22:31
URL: http://bettyjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0