I LOVE YOU

Min älskling (läs Alexander Wang, Rocco Mini Duffle) är på lager igen! Jag är i extas, även om jag fortfarande inte har råd med den, vet jag att jag fortfarande KAN köpa den, vilket ger mig lite sinnesro. Nu blir det till att prata med Vater och sedan försöka övertala honom. Jag kan ju inte vänta tills i sommar när jag tjänar mina egna pengar, då lär den ju vara slut igen, och då kanske för gott. Mer än så säger jag inte, ni kanske också är på jakt efter denna skönhet.
Efter en lång dag med mycket skola, mycket pluggande som avslutades med gymträning på Gerda med Josefina blir det nu sömn. Jag har en viktig dag framför mig. Vi hörs imorgon, GOD NATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0