HEJ OCH FÖRLÅT

Hej och förlåt. Tänkte egentligen bara säga det eftersom jag inte tar han om min "bloggbebis" som jag borde just nu.
Idag vaknade jag upp med ett stort krull (bilden ovan) och tänkte att det här skulle bli en bra dag. Den blev det inte, jag kan nämligen ha skrivit ett av mina sämsta prov någonsin idag. Fyfan för allt just nu. Framför allt matte. Jag förstår verkligen inte hur ett prov kan påverka en så. Tyvärr gör jag misstaget att identifiera mig med mina betyg och när de inte mår bra, gör inte jag heller det. Jag kan väl egentligen inte säga att jag har dåliga betyg, över huvudtaget. Men när jag inte har total kontroll mår jag inte bra, vilket är ett drag i min personlighet som jag inte är särskilt stolt över. Vidare har jag världens press på mig själv också, sätter jag inte 20,0 tycker jag att jag är dålig. Herregud, vad är det med mig?
Vart jag från början ville komma med detta inlägg var att provet gick dåligt trots att jag legat i som ett djur. Nej, matte lär aldrig vara mig grej och ett mvg i matte c är nog som bortblåst just nu. Fan vad jag ska naila nationella, jag kan och jag ska.
NU ska jag återgå till att studera. 4 prov till denna veckan... Det kan inte bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0