FÄRG

Kom nyss hem från skolan. Var ju tvungen att svänga inom där idag för att skriva ett prov trots min höga feber. På vägen hem fick jag ett sånt shoppingsug att jag gick in på H&M och hittade ett halsband. Jag gillart, lite färg såhär på våren är trevligt. Nu måste jag sova en stund och sedan ta i tu med klädmesset på mitt golv, jag står inte ut längre. Testade förresten halsbandet till min nude-färgade blus från Acne, trivs riktigt bra med den matchningen.
Shit vad jag är trött, syns inte det i mina ögon? Tur att jag vet att min Wang är påväg, lite motivation sådär. Den landar dock inte hos mig förrän om drygt 2 veckor, nedrans vulkan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

fint halsband ;)

2010-04-21 @ 19:30:02
URL: http://idacharlottepettersen.blogg.se/
Postat av: Auuu!

Det här är SÅ orättvist! Jag har fan varit i alla affärer och letat efter typ ett sånt halsband och så svänger du inom H&M och hittar ett på DIRREN! Pas d'accord!! Men dte var väldigt fint, det var din skjorta också, vart kommer den ifrån? heheheh!

2010-04-28 @ 21:15:33
URL: http://auggis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0