CAN'T MAKE UP MY MIND

Well,  som rubriken lyder, jag vet inte vad jag ska ta mig till med ett par skor. Det var för ett tag sedan jag fann dessa dansskor (som de faktiskt är) med träklack i min mammas garderobgömma. Själv älskar jag skor med träklack, och framför allt blandningen av skinnfärgen samt svart. Just nu håller jag på att rensa ut bland mina skor och kan inte, enligt mamma, behålla alla (som jag egentligen vill). Vad ska jag göra med dessa darlings? Slänga? Behålla? Jag är osäker, det känns som att klacken är för låg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte länka lite av dina kompisars bloggar? hade varit kul att se om de har lika snygg stil som du.

2010-04-04 @ 23:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0