ANNA WINTOUR


Jag behöver väl inte skriva särkilt mycket till bilden ovan. All vet redan vem hon är. Alla vill vara den hon är. Hon är helt enkelt en av mina största förebilder.
Till något helt annat, gud vad varmt det var idag. Jag höll på att dö i mina skinnstövletter som jag så envist skulle ha imorse. Inte visste jag att det skulle bli 15 plus och så mycket sol att jag nästan fick kisa i mina solglasögon. Nej dem får jag nog packa undan ett tag. I alla fall tills det blir tillräckligt varmt för att ha shorts. Ja, så gör jag. Dem blir nog ruggigt snygga i sommar till ett par välskräddade shorts. Imorgon är det jag som trippar jag runt i ballerinaskor, that's for sure. Då lägger jag nog även upp en dagens, får ta mig i kragen och se till att det blir av.
Nej, hörrni läxorna läser inte sig själva, ett papper om EU:s institutioner väntar, ovanligt kul. Faktiskt. Later!

Kommentarer
Postat av: josefina

Josefine! Nu tycker jag att du kommer ut från den där grottan du gömmer dig i!

2010-04-07 @ 22:09:30
URL: http://josfina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0